Formulari d'inscripció

Al·lèrgies

Elecció de Curs o Retir

Curs o Retir*
Podeu seleccionar-ne més d'un prement la tecla Ctrl del teclat.

Data d'arribada

Data de sortida

Primer àpat

Últim menjar

Allotjament

Tipus d'habitació

Hora d'arribada

Pagament

Reserva d'inscripció: 30 €. S'ha de pagar per transferència al compte de la fundació 15 dies abans que comenci el curs o el retir. La resta es pagarà a l'arribada al centre. No s'accepten les targetes bancàries.
Dades bancàries de la fundació:
Fundación Chókyi Ö
IBAN: ES06 0182 3507 4402 0220 2496
Precisar en el concepte de la transferència el seu nom i cognom, les dates i el titulat del curs o del retir.

Per inscriure’s han d'enviar el formulari degudament emplenat a la següent adreça electrònica: info@fundacionchokyio.org. La recepció del formulari per la fundació és el que determina la seva inscripció. Quedem a la seva disposició per a qualsevol informació complementària. Tel. 00 33 642 895 559 o 00 34 972 198 575