Política de privacitat

Privacitat

CONSENTIMENT PER AL TRACTAMENT DE DADES

D’acord amb l’aplicació del Reglament general de protecció de dades de la Unió Europea (RGPD), la FUNDACIÓN CHÖKYIO ha modificat les seves polítiques de privacitat.
Li recordem que podrà donar-se de baixa en qualsevol moment escrivint-nos un correu electrònic a info@fundacionchokyio.org .

Rebeu aquesta informació degut a la vostra sol•licitud d’informació o vinculació amb la FUNDACIÓN CHÖKYIO. Les vostres dades personals incloses en aquest correu electrònic són tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra relació amb nosaltres, que compleix amb totes les garanties legals per a la protecció de dades.

(Durant la vostra relació amb la FUNDACIÓN CHÖKYIO, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, en el seu cas podrà emprar programari per desar-les. Aquesta transferència està emparada en l’escut de privacitat UE-nom del país).

El període de conservació de les vostres dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, cancel•lació, oposició, oblit, limitació de tractament, portabilitat de dades i a no ser objecte de decisions automatitzades recollits al RGPD (UE) 2016/679, dirigint-vos a: mitjançant correu electrònic a info@fundacionchokyio.org .

Informació sobre protecció de dades

NIF: G-66653593
Objectiu de l’entitat/empresa: Budisme
Telèfon: +34 972 198 575
Adreça correu electrònic: info@fundacionchokyio.org

Finalitat
Facilitar informació d'interès sobre la FUNDACIÓN CHÖKYIO i informar els usuaris de les nostres activitats, esdeveniments i serveis.

Legitimació
Relació entre les parts en el marc de la navegació web o d'un contacte, subscripció o consulta a l'entitat.

No es preveuen cessions de dades

Drets
En qualsevol moment podrà exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel•lació i oposició i, si escau, el dret de portabilitat i limitació del tractament, recollits en el RGPD (UE) 2016/679, dirigint-se a: mitjançant correu electrònic a info@fundacionchokyio.org
Procedència Les dades personals són obtingudes directament de l’interessat.
Les categories de dades que es tracten són les següents:
- Dades identificatives de navegació.
- Codis de client.
- Adreces postals o electròniques
- Informació comercial

Transferència internacional
Durant la vostra vinculació amb l'entitat/empresa, i estrictament per la gestió de les vostres dades personals, podrà emprar programari per desar-les a Espanya. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-(Espanya).