Tonglen, explicaciones y meditación

Dissabte i Diumenge de 17:00 a 19:00

Tonglen, explicaciones y meditación

TONGLEN,EXPLICACIÓ I MEDITACIÓ
El significat de l’essència de la vida és donar-li sentit vivint en pau, felicitat i bondat de manera individual per tal de que s’estengui a l’àmbit social.
A més a més, pels buscadors espirituals, aquest significat és compartir l’alegria, felicitat, compassió i saviesa amb els demés, per la nostra pròpia supervivència i com a font de felicitat i pau, ja que estem molt connectats amb els altres i amb l’entorn on vivim.
Per altra banda, sense els altres no hi ha cap possibilitat d’arribar a la il·luminació o nirvana, ja que sense ells no podríem practicar la compassió - karuna-, l’amor - metta-, la generositat – dana-, ni cap altre de les virtuts.
Per tant, pel benefici de la societat actual, i del món en general, i per l’enfortiment de la nostra pròpia pau hem de cuidar-ne la font. Aquí rau la importància del lojong.
No hi ha cap altre camí a la Budeitat que la pràctica de l’intercanvi (tonglen), prenent cap a un mateix el patiment dels altres i donant-los felicitat i pau. Fins i tot al samsara no hi ha felicitat si un mateix no ho practica.
A través d’aquesta pràctica podem descobrir com tractar els problemes i el dolor, així com la seva arrel, la manera d’obtenir un major espai interior i un despertar profund en el camí d’aquesta vida cap a la il·luminació.
Aquest és el sentit real de la pràctica del bodhisatva.
Explorarem més detalls durant el curs.
Tothom és benvingut.

Tarifa:

1 Sessio  10€

2 Sessios  20€

Les activitats es poden modificar o cancel·lar, Consulteu la pàgina web regularment

Reserva la teva plaça

Per reservar la teva plaça, omple el següent formulari i fes un ingrés al nostre compte corrent de l'import de el curs. És imprescindible indicar, en el concepte de la transferència el teu nom, cognom i el nom de el curs o retir. Sense això no els podrem inscriure.

Un cop realitzada la transferència, envia'ns un mail amb el justificant de la mateixa a: info@fundacionchokyio.org

Compte corrent

Codi BIC: BBVAESMMXXX

ENTITAT: BBVA

Més informació: info@fundacionchokyio.org

Formulari d'inscripció

Nom i cognoms *

Adreça completa *

Telèfon *

Codi postal *

Ciutat *

Pais *

Missatge *

He llegit i accepto la política de privacitat.