Introducció a la filosofia de les quatre escoles del budisme

Curs online 8-9 agost 2020
Dissabte i Diumenge de 17:00 a 19:00

Introducció a la filosofia de les quatre escoles del budisme

Les escoles Vaibashika, Sautrantika, Cittamatra i Madhyamaka són les quatre escoles del budisme tibetà. Tenen punts de vista diferents en relació  als fenòmens i l'existència de les coses, de com funcionen i de com les percebem. També tenen explicacions diferents pel que fa a la percepció dels objectes i de com els jutgem ; afirmant: això és veritat o erroni.
Com consideren aquestes quatre escoles filosòfiques,  amb punts de vista i assercions difereixen, la realitat relativa i la realitat última?
L'estudi del pensament de les quatre escoles budistes és molt important per a poder comprendre com funcionen les coses en la realitat relativa. De quina manera ens trobem en la confusió pel poder de la ignorància, i com eliminar les nostres creences fermes per a reconèixer la realitat tal com és.
Descobrint la visió perfecta basada en aquests punts de vista, podrem practicar la meditació perfecta en sessions curtes o llargues.
Gràcies a això serà possible aconseguir la perfecta il·luminació, tard o d'hora.
Es donaran explicacions més detallades  durant el curs.
Us donem la benvinguda a totes i a tots.

1 Sessio  10€

2 Sessios  20€

Les activitats es poden modificar o cancel·lar, Consulteu la pàgina web regularment

Reserva la teva plaça

Per reservar la teva plaça, omple el següent formulari i fes un ingrés al nostre compte corrent de l'import de el curs. Recorda indicar en el concepte el nom del curs i el teu nom.

Un cop realitzada la transferència, envia'ns un mail amb el justificant de la mateixa a: info@fundacionchokyio.org

Compte corrent

Codi BIC: BBVAESMMXXX