Segon gir de la roda de l'Dharma sobre la Prajnaparamita i pràctica de meditació (1)

Curs online 20 i 21 de març 2020
17h a 19h

Segon gir de la Roda del Dharma sobre la Prajñaparamita i pràctica de meditació.

S’impartiran els ensenyaments durant dos caps de setmana

20 i 21 de març i 27 i 28 de març 2021

Ensenyaments online amb l’aplicació Zoom

Durant el segon gir de la Roda, Buda ensenyà la saviesa prajña, que és el coneixement de la Veritat Absoluta. Això significa la comprensió de la vacuïtat, la vertadera naturalesa de la realitat de tots els fenòmens. La realització de prajña sovint s’equipara amb aconseguir la il·luminació. És una ensenyança essencial de Buda.

El problema fonamental del samsara és no conèixer la realitat i, degut a la ignorància, no conèixer el que es percep, creient que és real i sòlid, ja sigui aplicat a un mateix o al mon exterior. L’únic antídot per tallar la ignorància és la saviesa i la introspecció meditativa: no hi ha cap altra manera per eliminar l’arrel de tots els problemes de la vida que no sigui la Prajñaparamita.

Prajña és com la llum del sol, té l’habilitat per eliminar tota la foscor de la ingorància i il·luminar la naturalesa de la teva ment.

Podrem compartir més detalls durant el curs juntament amb pràctica de meditació.

Gràcies.

Horari: dissabte i diumenge de 17 :00 a 19:00

Preu: 10€ cada sessió de dues hores

Reserva la teva plaça

Per reservar la teva plaça, omple el següent formulari i fes un ingrés al nostre compte corrent de l'import de el curs. És imprescindible indicar, en el concepte de la transferència el teu nom, cognom i el nom de el curs o retir. Sense això no els podrem inscriure.

Un cop realitzada la transferència, envia'ns un mail amb el justificant de la mateixa a: info@fundacionchokyio.org

Compte corrent

Codi BIC: BBVAESMMXXX

ENTITAT: BBVA

Més informació: info@fundacionchokyio.org

Formulari d'inscripció

Nom i cognoms *

Adreça completa *

Telèfon *

Codi postal *

Ciutat *

Pais *

Missatge *

He llegit i accepto la política de privacitat.