Tercer gir de la Roda de l'Dharma sobre la naturalesa de Buda (3)

Curs online 24-25 Abril 2021 CANCEL-LAT
CANCEL-LAT

Tercer gir de la Roda de l'Dharma sobre la naturalesa de Buda (3)

Tercer gir de la Roda del Dharma sobre la naturalesa de Buda

en base al Gyu Lama (Uttaratantrashastra) de Maitreya i del text Nyingpo Tenpa del tercer Karmapa Rangjung Dorje i pràctica de meditació.

Aquest curs s’impartirà en tres caps de setmana:

10 i 11 d’abril, 17 i 18 d’abril i 24 i 25 d’abril 2021

Ensenyament online amb l’aplicació Zoom

El tercer gir de la Roda del Dharma tracte sobre la naturalesa de Buda, Tathagatagarbha. Això significa que tots els éssers tenim la naturalesa de Buda sense importar qui som ni d’on venim. Tots tenim el mateix potencial o llavor d’arribar a la il·luminació, fins i tot els animals. Aquest ensenyament és el més essencial del Mahayana, del Vajrayana i també de Maha Ati i Mahamudra. És poderosa i ens dona esperança i confiança per aconseguir el despertar i beneficiar a tots els éssers. Si un està preparat per practicar aquesta ensenyança suprema, llavors podrà reconèixer la pròpia naturalesa de la ment de forma instantània. El mestr incomparable, Gampopa, digué que les ensenyances pròpies de la nostra tradició de Mahamudra és l’Uttaratantra ensenyat per Maitreya. Per tant, és molt important que els practicants del vajrayana i els meditadors de Maha Ati i Mahamudra aprenguin i apliquin aquests ensenyaments.

Durant el curs explorarem què és i com es medita en la naturalesa de Buda.

Gràcies,

Khenpo Ngedön.

Horari: dissabte i diumenge de 17 :00 a 19:00.

Preu: 10€ cada sessió de dues hores.

Reserva la teva plaça

Per reservar la teva plaça, omple el següent formulari i fes un ingrés al nostre compte corrent de l'import de el curs. És imprescindible indicar, en el concepte de la transferència el teu nom, cognom i el nom de el curs o retir. Sense això no els podrem inscriure.

Un cop realitzada la transferència, envia'ns un mail amb el justificant de la mateixa a: info@fundacionchokyio.org

Compte corrent

Codi BIC: BBVAESMMXXX

ENTITAT: BBVA

Més informació: info@fundacionchokyio.org

Formulari d'inscripció

Nom i cognoms *

Adreça completa *

Telèfon *

Codi postal *

Ciutat *

Pais *

Missatge *

He llegit i accepto la política de privacitat.