Fundació Chökyi Ö

Curs online 6-7 Juny 2020
Dissabte y Diumenge de 17:00 a 19:00

Instruccions sobre com es fa retir i les condicions favorables

Aquest tema és molt interessant doncs la majoria dels practicants moderns no saben com es fa un retir. De fet, hi ha tants tipus de retirs que això crea confusió en la ment d'algunes persones.
La paraula tibetana per a retir és TSAM (mtshams), que significa literalment “límit”.
Això significa que no es poden realitzar les activitats poc saludables amb el cos, la paraula i la ment que regularment ens porten problemes.
Tenim l'oportunitat de limitar aquestes activitats, no saludables, almenys mentre duri el retir.
Durant el curs s'ensenyaran molts més detalls i Lama Khenpo Ngedön ens explicarà les condicions favorables, donant totes les instruccions necessàries per a la realització d'un retir.
Us donem la benvinguda a totes i a tots!

Tarifa:

1 Sessio   10€

2 Sessios  20€

Les activitats es poden modificar o cancel·lar, Consulteu la pàgina web regularment

Reserva la teva plaça

Per reservar la teva plaça, omple el següent formulari i fes un ingrés al nostre compte corrent de l'import de el curs. És imprescindible indicar, en el concepte de la transferència el teu nom, cognom i el nom de el curs o retir. Sense això no els podrem inscriure.

Un cop realitzada la transferència, envia'ns un mail amb el justificant de la mateixa a: info@fundacionchokyio.org

Compte corrent

IBAN: ES0601823507440202202496

Codi BIC: BBVAESMMXXX

TITULAR: Fundación Chókyi Ö

ENTITAT: BBVA

Més informació: info@fundacionchokyio.org

Formulari d'inscripció

Nom i cognoms *

Adreça completa *

Telèfon *

Codi postal *

Ciutat *

Pais *

Missatge *

He llegit i accepto la política de privacitat.