Centre Chökyi Ö
Budisme

El budisme és el veritable i correcte mètode que ens porta a la més alta i profunda saviesa desperta, l'única capaç de reconèixer la veritable naturalesa dels fenòmens.

Qui ens ensenya?

Lama Khenpo Ngedón és un mestre molt qualificat de la tradició Karma Kagyu del budisme tibetà.

El centre

El Centre budista Chökyi Ö, "Llum del Dharma", és un lloc d'estudi i de pràctica del budisme.

Activitats

Aprèn l'essència i fonaments del budisme de la mà d'un autèntic mestre qualificat

Visió i projecte

El propòsit del Centre Chökyi Ö és l'ampli i profund estudi de la filosofia de les tradicions budistes i la pràctica de l'autèntica meditació.

Fundació

La fundació Chökyi Ö és un centre budista únic, dedicat a l'ampli i profund estudi de la filosofia budista i la pràctica de les etapes graduals de la meditació profunda del budisme tibetà del llinatge Kagyu.

Properes activitats
Acceptar | Més informació