Privacitat

Política de privacitat i tractament de dades personals
Informació sobre protecció de dades

Nom entitat/empresa: FUNDACION CHÖKYI Ö
NIF: G-66653593
Telèfon: +34 972 198 575
Adreça correu electrònic: info@fundacionchokyio.org
Finalitat
Estadístiques amb el google analytics.
Drets
En qualsevol moment podrà exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel•lació i oposició i, si escau, el dret de portabilitat i limitació del tractament, recollits en el RGPD (UE) 2016/679, dirigint-se a: info@fundacionchokyio.org
Procedència
Les dades personals són obtingudes directament de l’interessat.
Les categories de dades que es tracten són les següents:
- Dades identificatives de navegació.
- Codis de client.
- Adreces postals o electròniques
- Informació comercial

Política de galetes

Les galetes constitueixen procediments automàtics de recollida d'informació relativa a les preferències determinades per un usuari d'Internet durant la teva visita a un determinat web amb la finalitat de reconèixer-te com a usuari recurrent, personalitzar-ne l'ús i facilitar una navegació més ràpida.

Galetes pròpies utilitzades en aquest lloc web

Galetes tècniques

Les galetes tècniques són essencials i necessàries perquè el web funcioni correctament i per usar les diverses opcions i serveis que ofereix.

NOM TIPUS FINALITAT

Galetes de tercers utilitzades en aquest lloc web

Galetes analítiques

El nostre lloc web utilitza galetes de GoogleAnalytics. La informació que recullen aquestes galetes és transferida i arxivada per Google en els seus servidors dels Estats Units, d'acord amb les seves pràctiques de privacitat. Per a més informació de les pràctiques de privadesa de Google i com s'apliquen a Google Analytics visiteu: La pàgina web de Google Analytics

NOM TIPUS FINALITAT

Com controlar i eliminar les galetes

La majoria dels navegadors web accepten galetes, però podeu canviar la configuració del navegador web perquè rebutgi noves galetes, desactivi les que ja existeixen o bé que us comuniqui quan algú us envia una nova galeta al vostre dispositiu.